15 Temmuz 2009

ABLA OLDUM...!!! :)


BİR AY ÖNCE (19 HAZİRAN'DA) ABLA OLDUM. BİR KIZ KARDEŞİM DÜNYAYA GELDİ. ADI "ELVAN". O KADAR MUTLUYUM Kİ... DOĞACAĞI GÜNÜ SABIRSIZLIKLA BEKLEDİM. BİR AN BİLE YANINDAN AYRILMAK İSTEMİYORUM. GECE AĞLADIĞINDA BİLE, YATAĞIMDAN KALKIP KARDEŞİMİN YANINA KOŞUYORUM. ANNEMİN DEDİĞİNE GÖRE, ONUN EN BÜYÜK YARDIMCISIYMIŞIM. BENİM GİBİ BİR ABLASI OLDUĞU İÇİN ELVAN ÇOK ŞANSLIYMIŞ. UYUTURKEN, MAMA YEDİRİRKEN, ALTINI DEĞİŞTİRİRKEN ANNEME HEP YARDIMCI OLUYORUM ÇÜNKÜ... ABLA OLMAK ÇOK GÜZEL BİR ŞEYMİŞ. KARDEŞİMİ ÇOOOKK SEVİYORUM.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hello my dear friend! All well with you and your family? Your brother is sweet and delicate. You are also a very beautiful and intelligent girl. I am very happy because now you have a brother to play with you.

Send a big kiss for you, your mother and your brother.


******************************

Merhaba canım arkadaşım! Tüm iyi ve ailenizle? Kardeşi tatlı ve hassas. Ayrıca çok güzel ve akıllı bir kız vardır. Çünkü artık sizinle oynamak için bir kardeşim var çok memnunum.

Sizin için büyük bir öpücük gönder Annen ve kardeşin.

Sevil Şahin dedi ki...

yelizcim merhaba tatlım eminim harika bir abla olacaksın onu hep koruyacak onun hep yanında olacaksın biliyorum allahım sana ve kardeşine bir ömür boyu mutluluklar versin saglık ve sıhhat versin ikinizide öpüyorum annen özlemede bu kadar dünya tatlısı iki evlat dünyaya getirdiği içinde tşk etmek istiyorum allaha emanet olun MASALLAH . KERE...

bebek dedi ki...

Abla olmak oldukca güzel bi duygu olsa gerek.Seni tebrik ediyorum. Kardeşinde çok şirin..