12 Haziran 2009

BUGÜN İLK KARNEMİ ALDIM

BUGÜN, ANA SINIFINI BİTİRİP İLK KARNEMİ ALDIM. ÇOK MUTLUYUM. KARNEM ÇOK GÜZEL. BÜTÜN BİR SENE HEM ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÖĞRENDİK, HEM DE ÇOK EĞLENDİK. ÖĞRETMENİME ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR, ELLERİNDEN ÖPÜYORUM. ÖĞRETMENİMDEN VE ARKADAŞLARIMDAN AYRILDIĞIM İÇİN DE ÜZÜLDÜM. BELKİ BAZI ARKADAŞLARIMLA BİRİNCİ SINIFTA YİNE AYNI SINIFTA OLURUZ. TÜM SINIF ARKADAŞLARIMA VE DİĞER ÖĞRENCİ ZİYARETÇİLERİME ÇOK GÜZEL BİR YAZ TATİLİ DİLİYORUM.

ÖĞRETMENİM VE SINIF ARKADAŞLARIMDAN BAZILARI...



ÖĞRETMENİM, BEN VE İLK KARNEM...



4 yorum:

teyzen.. dedi ki...

teyzeciğim,ilk karnen hayırlı olsun.hayatında daha nice başarılar görürüz inşallah.ece ablan,ben ve ananen yanaklarından çok çok öpüyoruz...

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM KIZIM; BUGÜN SENİNLE GURUR DUYDUM VE ÇOK DUYGULANDIM. HAYATININ HER AŞAMASINDA BÖYLESİNE BAŞARILI VE AZİMLİ OLMANI DİLİYORUM. O GÜZEL GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM HAYAT ÇİÇEĞİM BENİM.

laguer90 dedi ki...

Karne alan küçük arkadaşımı kutluyorum, darısı gelecekteki başarılı karnelere...
Kardeşin dünyaya gelmiş, gözünüz aydın olsun... Eminim çok güzel bir abla olacaksın...
Sevgiler...

lemanice dedi ki...

sana da iyi tatiller cimcimem.abla olmuşsun çok güzel değil mi canım.artık sana da abla diyecek bir kardeşin var allah sizleri analı babalı büyütsün mutluluk eksik olmasın üzerinizden.sevgiler canımcım
teeeeezen.