18 Şubat 2008

HARİKA PAZAR... :)

Konu başlığından da anlaşıldığı gibi, çok harika bir pazar günü geçirdim. Sabah uyandığımızda her yer bembeyaz karlar altındaydı. Annem bana çok önceden söz vermişti. 'Çok kar yağdığı zaman hep beraber kardan adam yaparız..' demişti. Kahvaltımı sabırsızlık içinde yaptım. Babamın pazar tatili olduğu için evde olması da büyük şanstı. Her birlikte oturduğumuz apartmanın bahçesine inip, annemin söz verdiği kardan adamı yaptık, kar topu oynadık. Ben büyük bir kardan adam istiyordum. Ama kar çok yumuşaktı ve bir araya zor toplanıyordu. Bu yüzden küçük bir kardan adam oldu. Başka bir zaman kar yağdığında daha büyüğünü yaparız artık. Eldivenlerim ıslanıp ellerim üşümesin diye, annem yün eldivenlerimin üzerine bir de mutfakta yemek yaparken kullandığı plastik eldivenlerden taktı. :)) Biraz büyük geldi tabii. Çok da komik oldu. :))) Ama ellerim ıslanıp üşümekten kurtuldu. Ben karla ilk kez bu kadar yakın oldum. İki yıldır buraya kar yağmıyordu. O kadar eğlendim ki... İnşallah her sene böyle kar yağar. Kardan adam yapıp kar topu oynamak çok zevkli...






2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu sayfayı hakketen sen mı yapıyorsun??
bravo sana
ben de beklerim
uzerimdemavi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

meleğimm menim kardan adamın küçük mücük ama beyendim :D :D sana uygun bi yaşta olmuş her zaman böle mutlu kalman dileğiyle çüçük özlemim benim öpt. :)))

www.eftelya88.blogcu.com