14 Eylül 2007

Fotoğraf Sobesiii :)

Latife öğretmenim (laguer.blogcu.com) tarafından ikinci kez sobelendim. Bu sobenin konusu, "Hayatımızda iz bırakan bir fotoğrafı yayınlamak". Bu oyuna büyük bir zevkle katılıyorum.

Bunlar benim ilk arkadaşlarım, Gökçen ve kardeşi Berkant. Taşınmadan önceki evimizde, karşı dairemizde oturuyorlardı. Birlikte çok güzel günlerimiz geçti. Taa ki, biz yeni evimize taşınana kadar. İnşallah birbirimizi hiç unutmayız.

Ben de Berke (berkemcim.blogcu.com) arkadaşımı sobeledim. :)))

4 yorum:

laguer90 dedi ki...

SEVSİNLER SENİ VE ARKADAŞLARINI;) ONLARDA CİMCİME GİBİ GÜZEL VE AKILLI ARKADAŞLARMIŞ!
ARKADAŞLAR BİRBİRİNİ ARAMAYA DEVAM EDERSE ARKADAŞLIKLAR ELBETTE SÜRECEKTİR.
SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Üç tane birbirinden güzel çiçek. Pardon, biri böcekti diimi. :)) Umarım görüşmeye devam edersiniz ve birbirinizi hiç bırakmazsınız. En sağlam arkadaşlık çocukluk arkadaşlığıdır. Sevgiler cimcimecim. Öptüm seni kocaman kocaman...

Adsız dedi ki...

oyy oyyy nede tatlişş çocuklar bunnar yelişim menimm arkadaşlarında senin gibi maşallahh :)öptüm cnmıı

Adsız dedi ki...

cimcimecimmm sobelendiğimi yeni gördüm çünkü okula başladım ben ve annem benimle ilgilenmekten başka bişeyle ilgilenemedi bu aralar.Ama bende fotomu seçtim senin için bloguma beklerim.