24 Mayıs 2007

Sobe Oyunu

Latife öğretmenim (laguer90.blogspot.com) in sobesini geç de olsa yerine getiriyorum. :)) Ve vazgeçemediğim cicilerimi sizlerle paylaşıyorum.


İlk olarak bisikletimle başlamak istiyorum. Şimdilik evin içinde gezinmeye çalışıyorum. Pedalları çevirmeyi tam olarak öğrenince, sokak ta da gezeceğim. :-D


Bu benim ilk bebeğim. Aynı zamanda da çok amaçlı bir eşya. Stres topu niyetine ve yastık olarak da kullanabiliyorum. :)))



Bu da en yeni bebeğim. Mehtap ablam (eftelya88.blogcu.com) geçen doğumgünümde taa Diyarbakır'dan yollamış bana. Bu yüzden bebeğimin adı da Eftelya. :)


Ve oyuncak laptopum. Bir alışveriş kataloğunda görüp tutturunca, babam almak zorunda kaldı. :) İyi ki de aldırmışım; hem eğlendirici, hem öğretici 50'ye yakın oyunu var.



Son olarak, mataram. Özellikle yazın onu yanıma almadan dışarıya çıkmam.


İşte vazgeçemediğim cicilerim bunlardan ibaret. Özellikle sobelemek istediğim birileri yok. İsteyen arkadaşlarım bu oyunumuza katılabilir.


2 yorum:

laguer90 dedi ki...

TEYZESİ SEVSİN;) CİCİLERİ DE KENDİSİ GİBİ SEVİMLİ, HELE EFTELYA BEBEK HARİKA! ÖPTÜM SENİ.

Adsız dedi ki...

oy oy çok şekermişşş bunnar tıpkı senin gibi :) hihihi eftelya bebekte güzelmiş :D canımm benimm öpt.