04 Mayıs 2007

İki Güzel Gün...

Geçen çarşamba tezyemin kızının yıl sonu müsameresi için, annemle Tekirdağ'a gittik. Haftaiçi olduğundan, babam bizimle gelemedi. Kuzenimin adı Ece. Anasıfına gidiyor. İki aydır bu gösteri için hazırlanıyorlardı. Teyzem de, Ece de çok heyecanlıydı. İşte o güzel gösteriden bazı resimler...

Kırmızılı olan, kuzenim Ece...

Ece horoz olmuş... :)) (ortada)



Gösteriden sonra Ece bana okulunu gezdirdi. Anasınıfındaki oyuncaklarla oynadık. O kadar çok oyuncak vardı ki, oradan ayrılmak zor oldu. Bir an önce büyüyüp ben de anasınıfına gitmeyi istiyorum.




Ertesi gün Akbank Çocuk Tiyatrosu'nu izlemeye gittik. O da çok güzeldi. Tiyatrocu abiler, ablalar, oyunlar ve şarkılar eşliğinde bize masallar anlattılar.




Tiyatro bitince de doğru çocuk bahçesine. Sahil kenarındaki büyük parka gittik. Salıncaklar, kaydıraklar derken vaktin nasıl geçtiğini anlamadım.


Anneannem, Ece ve ben...


Çok güzel iki günün sonunda Çorlu'ya, evimize geri döndük.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

aman aman şekerlere bak siz çok tatlısınız yaa maşallah güzel eğlenilmiş sankim :D e bide o yüzünü görmediğim anneni de görseydik çıkmamış fotoda :( öptüm canım

Adsız dedi ki...

Tatlı şeker :) ne güzel iki gün geçirmişsin.. Anneye teşekkürler.. ;)

Çok yakında sende okula başlayacak, en güzel oyunlarda rol alacaksın.. Gösterin olduğunda beni de davet eder misin..? :)

Dilek - sterlicya