18 Nisan 2007

Ben de sobelendim :)

http://ezgilimm.blogcu.com/ (Ezgi ablam) beni sobelemiş. Saklambaçı severim. Özellikle yemek saatlerinde annemden saklanmak çok hoşuma gider. :) Ama her seferinde de yerimi bulur.
Şimdi en sevdiğim çizgifilmleri yazalım bakalım:

İlk sırada Cedric var. Bu en sevdiğim çizgifilm. Hiçbir macerasını kaçırmam.

Casper; Çok iyi kalpli bir hayalet. Herkese yardım etmesini çok seviyorum. Öteki hayaletler kötü kalpli. Herkesi korkutuyorlar.

Winx; Hergün "D Çocuk" kanalında çıkıyor. En sevdiğim özellikleri uçabilmeleri. Ne kadar yükseğe zıplarsam zıplayayım, onlar gibi uçamıyorum. Bu da beni sinir ediyor.

Scooby Doo; Bu da sonuncusu... Bu çizgifilm de bana çok eğlenceli geliyor. Köpeğin herşeyden korkmasına çok gülüyorum.


2 yorum:

Dilek dedi ki...

Tatlı bebiş sabah erkenden Dilek teyzesine günaydın demeye gelmiş.. :) Teyzesi bütün gün dışarda olduğu için ancak şimdi gördü ve iyi akşamlar dilemeye geldi.. :)
İzlediğin çizgi filmler çok güzel Yelizcim, ben de bunları seviyor ve fırsat buldukça izliyorum.. :D

Kocaman ve bir sürü öpücük gönderiyorum sana.. :)
Dilek..

laguer90 dedi ki...

SEVSİNLER SoBelenmiş kızımızı;)