24 Nisan 2007

Bayram Anım

Dün çok güzel bir gün ve bayram yaşadım. O sabah geç uyandığımdan, stadtaki törene yetişemedik. Annem ve babamla beraber şehirden 10 dakika uzaklıktaki açıkhava alışveriş merkezine gittik. Oranın adı "Avantaj". Mağazalar, çocuk parkı, oyun yerleri ve yemek bölümleri var. Doyasıya oyun oynadım, salıncağa bindim, kaydıraktan kaydım. Hava da çok güzeldi. Bir sürü çocuk vardı. Onlar da benim gibi aileleriyle gelmişler. Çok yorulup acıkınca da yemek yedik. Fotoğraf makinesini evde unuttuğumuzdan, oradaki fotoğraflarım bizimkilerin cep telefonunda şu an. Bir yolunu bulup, bilgisayara aktarabilirlerse, fotoğraflarımı da daha sonra yayınlarım. Akşam olup da eve gitme vakti geldiğinde çok üzüldüm. Hiç eve gelmek istemedim. Ama daha sonraki günlerde tekrar gelme sözü aldım ve eve gitmeye ikna oldum. Bu günü biz çocuklara armağan eden Atatürk'ümüze tekrar teşekkür ederim.

1 yorum:

laguer90 dedi ki...

BAYRAM GÜNÜNÜ İYİ DEĞERLENDİRMİŞSİNİZ;)FOTOĞRAFLARA BAKARIZ SONRA, öptüm yanaklarından.